Blablablabla

Mmm nu har kattungarna kommit... Det var det.











SKOJA, JAG ÄR AAAASGLAD, DOM ÄR VÄRLDENS FINASTE OCH SER UT SOM SMÅ RÅTTOR OCH JAG VILL BARA HÅLLA I DOM OCH LÄGGA DOM I MIN SÄNG OCH ÄLSKA DOM HELA LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så känner jag mig verkligen. Det känns som jag själv har fött dom, att det är mina egna barn. Om det ändå vore så.. hähä.
Nu ligger jag stolt och kollar på mamma katt och 4 små blinda söta kattungar.
Och figge sitter och slickar henne, åhh vad fint. Det här kommer jag leva på länge!
Bilder har tagits och jag lägger ut dom senare..

Nu ska jag sova, mår tyvärr sämre och är alldeles för hängig. Inge bra alls.
Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0