Clear my head with all the thoughts of you

Jaha, ny header har jag pillat ihop också. Det är ganska konstigt hur less man kan bli på en header. Vissa dagar var det t o m så att jag undvek att kolla på bloggen bara för att jag hatade min dåvarande header.

Idag är jag hemma. Jag mår inge bra alls, har så sjukt ont i halsen och en huvudvärk som är värd att dö för nästan.
Så jag sitter och håller tummarna nu om att den här förkylningen ska blomma ut helt, 39 graders feber och hela köret, för då vet jag att jag inte kommer bli sjuk nästa vecka. Eftersom vi ska till stockholm då.
Så ni kan ju hålla en tumme för mig.

Jag sov ända till 3 idag så jag har nog inte så mycket att berätta. Enkelt.
och det har snöat hela dagen. Jävla skitväder. Hata

Oj! Klockan är redan 9, det visste jag inte. Nu ska jag i alla fall gosa med figge och kolla på tv.
Puss

här var hon allt bra liten
image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0