Don't take what you don't need from me

Jag följde verkligen inte med anna och sandra imorse, sorry tjejer! Märkte inte ens att dom gick.
Halv 11 vaknade jag av att katten skrek så jag trodde att han höll på dö, men när jag gick ner så visade det sig att han bara var lite ensam. Då gick jag upp och sov igen och vaknade inte förrän anna ringde, klockan 2.
Då fick jag lite dåligt samvete.
Natten slutade i alla fall med att vi följde med a&j en bit på vägen när de skulle hem.
Somnade runt halv 5.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, och greja lite. Senare drar jag till sandra först för att sedan gå till hemlig destination. Förresten, så är det ganska fint väder idag, mysigt!
 Vi hörs bloggen... puss

image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0