Hos familjen Johansson

Och anna ignorerar mig, buhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det blev i alla fall lite ändrade planer idag. Först var planen att anna skulle ta moppen till mig ikväll och vi skulle plugga. Men anna är sjuk så det fick hon inte. Så därför ändrade vi planen lite. Jag åkte till henne, enkelt & smart! Så här är jag och här kommer jag spendera min kväll och natt. Vi har just sett på talang, så ska det låta, vafan e mitt band och berg flyttar in. HEHE, ni undrar säkert hur vi kan med allt? hemligt, säger jag bara!
OCH FÖRRESTEN, OFTA VI KOMMER PLUGGA DÅ. SÅ SÄGER VI JÄMT!

Och bara så ni vet så saknar jag min mamma så mycket att det gör ont i hjärtat.
Nu ska jag gå och dö för anna iggar mig.....mehe?


image127image128

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bästa !!
Saknar dig oxå jätte mycket.
Det blir en stor kram på söndag kväll.
Sköt om dig i helgen
Kramisar

2008-04-25 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0