I'm the worrying kind

God kväll.. eller natt, men det blir ju fel om jag säger god natt?
Hemma är jag i alla fall, har egentligen vart det ett tag nu. Vistelsen i östersund var inte nå speciell, jag drack lite ramlösa och kollade på lite presentöppning. Sedan åkte vi hem igen efter ett stopp hos m&m.

Jag och mamma började kolla på 27 dresses nu ikväll, men mamma blev trött och la sig.
Och här sitter jag, funderar på att sova kanske?

Just det! Förut kom anna och hennes pappa och kastade snöbollar på mitt fönster, jag höll på göra i brallan. Jag menar, det var bara fredrik och mamma hemma. Fredrik såg jag för han satt utanför mitt rum. Mamma skulle väl aldrig göra det? Hur som helst så kom dom in och tittade på kattungarna och jag är helt säker på att dom dog för en stund. Underbara är vad dom är. Kattungarna alltså. Eller iofs så är anna och anders det också! mehe.

Sängen nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0