Kärlek har svikit mig allt för många gånger



Nu är jag pigg. Dåligt. Jag är orolig över att det kommer ta ett tag för mig att somna i natt.
Sitter fortfarande och lyssnar på håkans låtar. Han är underbar!

Känns på något sätt att det är massa att göra i veckan:
Plugg, tvätta och packa inför sthlm (stort projekt, vad fan ska jag ha med för kläder?),
åka och handla inför sthlm, nationellt prov i engelska. Och se där, när jag skrev upp det verkade det inte vara så mycket helt plötsligt.
Bara för att vara duktig kanske jag borde börja med att välja lite kläder som måste tvättas, eller kanske plugga? Eller så kanske jag bara sitter kvar här och njuter av hans vackra röst? Låter som en bra idé. Kommer förmodligen ha helt natten på mig till annat viktigt.

Puss

image113



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0