Living in your precious memory

Ändring på designen igen, har man tråkigt så har man!
Ligger just nu med figge över mina armar samtidigt som jag skriver, han är tokigt kelsjuk.

Min fredag har inte vart så speciell, har handlat med mamma och sedan käkade vi pizza. Började kolla på coyote ugly, men avbröt för Så ska det låta, hähä. Och nu sitter jag här i fåtöljen!

Imorgon funderar jag på att kanske följa med m&p till östersund ändå, i några timmar. Har väl ändå inge bättre för mig.


Förresten, 1 vecka och några timmar kvar tills vi åker! PEPPA TJEJER
gud vad jag känner mig ensam förresten. De enda människorna jag har träffat den här veckan är mamma, pappa och fredrik.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0