Matfors, godis & mys

Ni måste väl hålla med om att katter är det absolut finaste djuret som finns? Iaf min lilla figge. Han är kanske världens finaste och mysigaste. Han är som en människa med hår och fyra ben. Jämt när jag sitter vid datorn så kommer han och hoppar upp i knät och förut bar jag han till sängen tre gånger men han kom tillbaka varje gång. Och nu ligger han här framför mig på skrivbordet. Och han är smart också. Jag har lärt honom att göra high five. När jag sträcker fram handflatan så slår han med tassen på den! MEHE.

Nog om det, har kommit hem från matfors nu. Jag, anna, sandra och emma käkade på spice, sedan drog vi till parken och lekte och åt godis. Perfekt söndag med mina favoriter.

Imorgon är det måndag och ny vecka. Blir dock en kort vecka, måndag tisdag och onsdag. Sedan är det lov i några dagar. Sista april är det ju också. Och kussen kommer ner. Det börjar lukta en mysig vecka!

Nu ska jag städa lite för att göra min mor glad som snart kommer hem. ÄNTLIGEN!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0