My heart said "follow through"

Undra när man slutar känner något alls? För allt, menar jag.
Det är egentligen så mycket jag bara vill skriva här, men jag tror att det antingen kommer missuppfattas eller bara bli fel. Och då kommer jag känna att jag vill förklara mig.

Jag skulle vilja skriva allt jag känner här. Utan att känna att jag behöver förklara mig.

Badet var kung och väldigt uppfriskande för en trött kropp som min.
Och ikväll ska jag se aa, sen ska jag sova tidigt. Jag har en hel skolvecka framför mig. Puss

min lilla farbror
image103

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hej bästa Maria, fin sida du har gjort. Du är duktig du ;-). Hoppas att du känner dig lite bättre. Kramisar till bästa tjejen // Mamman

2008-04-07 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0