Nångång måste du förlora igen

Även fast jag inte alls känt prioriterat min blogg nu på ett tag, så kändes det jävligt jobbigt de här 2 dagarna då sidan legat nere.. Det är sant.

Sitter på skolan nu och för att göra det här väldigt kort:
Lördagkväll var jättemysig med de bästa. Söndag, vaknade upp hos anna och var sedan hemma resten av dagen. Måndag, första skoldagen, kändes skönt efter ett långt lov, eftermiddagen var jag med anna, vi badade. Och nu tisdag, här sitter jag på skolan. 1 april, och jag har lycakts lura några stycken, det är det roligaste jag vet.

Idag skulle jag bada med malin och sandra, men jag är så jävla dum i huvudet så jag glömde mina badkläder,SÄMST. Jag har tjatat om det här jävla badet sen i fredags.

Efter skolan ska jag hem, vaka lite över min katt som snart får kattungar. Jag har väntat alldeles för länge nu så jag kommer nog trycka lite extra på hennes mage bara för att skynda på det hela litegrann.
Skoja bara. Kanske.....

Jag kommer uppdatera med bilder, inte nu. Senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0