Oh Horatio, please don't go

Jag är så glad att jag inte sov något när jag kom hem från skolan idag, för det innebär att jag är trött NU!
Bara längtar efter att få lägga mig i skönaste sängen någonsin, min alltså, och få stänga ögonen och somna, mmmm, det är livet!

Jag är i alla fall glad att jag klev upp i morse, trots en regning dag, så har dagen varit bra.
För första gången har jag idag rensat en kattlåda. Det var så äckligt så jag nästan spydde, men skitsamma jag har i alla fall gjort det nu.

Imorgon är det torsdag, snart helg alltså. Sjukt skönt. Efter skolan så ska jag bada med tjejerna, och gissa? Jag har packat bikinin nu :) Och jag måste ställa påminnelse på mobilen att jag måste påminna anna om det imorgon! Det får jag inte glömma..

Men, som sagt, jag är trött, så jag ska sova nu, ska bli pinsamt skönt.
Imorgon, då hörs vi, puss
ps. inga kattungarna än!!!!!!!! jag dör snart.


image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0