One night to be confused

Igår vaknade jag halv 10, och tyckte det var chockerande. Idag vaknade jag halv 8.
Vad är det för fel på mig?!
Har kollat på 27 dresses, Coyote Ugly och min bäste väns bröllop med mamma idag. Sedan for jag ner till anna och umgicks. Riktigt mys

När jag satte mig så kändes det som att jag hade hundra grejer att skriva, nu kommer jag inte på en enda.
Bara att vi peppar sönder inför lördag nu, det kommer bli grymt! Riktigt peppad alltså..

Ja det blir väl se klart på andra avenyn nu, sedan hoppar jag nog i säng. Imorgon är det skola.
Puss



José Gonzáles - heartbeats
The Kooks - matchbox
och självklart,
bon iver - skinny love
bästa just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0