Stockholm, Håkan & shopping

Ja nu är vi hemma. Igår kom vi hem egentligen, och nu sitter jag på skolan.
Men stockholm var helt underbart. Allt var perfekt & bättre än förväntat. Håkan var grym, min älskling, vandrarhemmet var världens mysigaste, shoppingen var kung & tjejerna är bäst! Vi sitter redan och planerar in en ny stockholmsresa.

Uppdatering om dagarna kommer senare, då jag fått alla bilder.
Det är i alla fall sjukt skönt att vara hemma nu. Höll på dö när jag såg mina små fina kattungar igår, alla har öppnat ögonen :D Och mamma saknar jag sjukt mycket för hon kommer hem nästa söndag, sämst.

Men nu ska anna få massera mig, har näthandel, meheee.
Efter skolan drar jag och anna hem till mig och tar en promenad och solar! Puss


Fan vilken tönt anna är,nu vill hon inte!!!!!!! HATA HENNE, meheee?

Kommentarer
Postat av: anna

RETA MIG INTE DITT AS! DU VET ATT JAG SPÖAR SKITEN UR DIG BARA JAG VILL!

2008-04-22 @ 15:04:00
URL: http://annamj.blogg.se
Postat av: Mamman

Ha ha ha
ni är så söta ni två. Längtar jätte mycket efter er....Kram till er båda

2008-04-22 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0