Vad jag bryr mig om nu..

Hela dan har mina tankar dragits hit, men orken har inte funnits. Förrän nu.
Har inte fått några bilder än från stockholm, men det kommer, det kommer..

Har vart hemma idag också, där fick man för att man köade i 9 timmar till håkan i lördags, med alldeles för lite kläder. Men det var det verkligen värt. Dessutom verkar det som att det var varmaste dan på hela veckan i dag, och jag har legat inne och sovit?! Buhu för det.

Det är mycket som väntar och det känns helt underbart. Hoppas bara att vi planerar in en ny stockholmsresa snart, för allt var perfekt. Som det ska vara.

Älskar livet, min fina familj, mina underbara vänner och till och med min förkylning (pyttelite, bara för att den uppstod av en god sak)
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0