Vi är förlorade, vi två

Känns mig less på allt & alla.
Är sjuk igen. Har nationella imorgon. Sista på onsdag. Känns som det är helt fel tillfälle att vara sjuk på..
Det enda positiva med veckan är att kussen kommer imorgon!

Har vart på skolan idag i alla fall, min morgon började skitdåligt och trots det så fick jag ingen bra dag. Min dag har varit sämst. Och min eftermiddag. Och min kväll. Är så jävla less på att den här jävla förkylningen bara går runt, runt nu.

Undra om det finns något positivt i denna dag? Tror inte det..
Eller jo! Att jag ska kolla på andra avenyn nu. Tack gud. Godnatt puss

OCH FÖRRESTEN, så fyller ju kussen år idag också!
Så grattis Jocke, 17 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0