Wanna tell you a secret

Var hemma idag också, men mår mycket bättre nu så imorgon ska jag på skolan. Äntligen fredag... Och den här veckan har ju gått ganska snabbt kan man säga då jag har vart ledig en dag, gått en, och vart sjuk 2 dagar.
Och nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och halva onsdag, skönt.

Men som sagt så är det ju fredag imorgon, och veckan är på väg mot sitt slut. Den här veckan har jag ändå hunnit med ganska mycket, trots att jag vart sjuk Har varit i stockholm, klarat av ett till nationellt prov, blivit sjuk, tvättat figge som verkligen inte gillade det, njutit i solen.. osv osv.
På tal om figge så har jag lärt mig att han inte är långsur i alla fall.. mehe.

Och på tal om katter, så har jag knäppt nya bilder på de små kattungarna!

2 veckor gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0