Wishing all day that i could clear my head..

Bloggen. Verkligen inte prio ett. Men vad gör det egentligen?
Idag är det torsdag, alltså fredag imorgon och den här veckan har gått så snabbt så det är sjukt. Skönt såklart!
Så nu är det ungefär 2 veckor kvar till stockholm och håkan, underbart!

Idag har jag, anna och sandra varit och badat på sporthallen igen, så mysigt ju!
Jag har gått mycket idag också, så mina fötter ömmar en aning, efter en hel dag i klackeskor.
Men egentligen, vem bryr sig?
Jag är nog lite deppig och jag tror att det är för att jag saknar mamma så mycket!! Puss!

Imorgon ska jag mysa med mina älsklingar i alla fall, m&p åker till bollnäs så dom sällskapar mig under kvällen och natten. Om ni inte förstod det så är anna och sandra mina älsklingar! he-he.

Nu ska jag käka toast, sedan sova. Fast jag borde inte äta innan jag ska sova, för då kommer jag inte vara hungrig imorgonbitti. Men jag är hungrig, så toast blir det. Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0