You are spinning my head around

Jag är verkligen hur pigg som helst, så här bjuder jag på en lista.


Dagens humör: PIGG
Dagens frisyr: satte upp en slarvig knut som visade sig bli den finaste nånsin!
Dagens klädsel: mjukisar och en tisha. SKOJA hahahah ett linne (internskämt 8)) 
Dagens händelse: ena kattungen hade ramlat ur och låg och kröp på golvet 
Dagens låt: graham nash - simple man
Dagens planer: men det här vart konstigt, det är ju natt. ja men sova då
Dagens vill ha: sommar och nästa helg
Dagens saknad: HAR INTE TRÄFFAT ANNA PÅ HELA VECKAN. saknar alla tjejer
Dagens drog: äppelbitar
Dagens finaste: kattungarna
Dagens måste: sova
Dagens mat: pizza
Dagens köp: ingenting
Dagens kärlek: kattungarna
Dagens bästa: tjuvlyssnat.se
Dagens sämsta: att jag är pigg
Dagens kommentar: don't know

Helt plötsligt så blev jag jättetrött. Knepigt.
Kanske ska ta med mig figge upp och sova då.
Haha nu kom jag på dagens roligaste, Anna lurade mig att det stod en älg utanför hennes fönster, haha och jag gick på det? Men vadå? Varför skulle jag inte göra det?=) dumma anna.

Godnatt bloggen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0