are we human?

Alltså jag säger ju det. Det funkar att intala sig själv om att det kommer bli en bra dag.
Mina mål för dagen var att göra klart info & layouten inför redovisningen imorgon och att göra 8.1 i matten. Jag gjorde klart info & layouten, men tänkte att näe jag hinner inte matten, får ta det med läraren imorgon. Men jag satte mig ner och försökte och nu är jag klar. Med allt. Så jävla skönt.

Det här kommer bli en så jäkla bra vecka.
Nu ska jag sova, godnatt!
PUSS.

skulle förresten vilja tacka mina fina vänner här genom bloggen också, då jag inte har några pengar på mobilen.
men anna, sandra, carro, erica, amanda och rebecka, TACK FÖR I LÖRDAGS!!!!! det var verkligen super, ni ska bara veta hur mycket jag uppskattade det!!! ni är för underbara<3
och emmmaaa, du vet hur mycket jag önskar att du var där med oss!! saknar dig<3


1.  2.  3.  4.

1. matte, dator, dagen.
2. jag posar
3. figge luktar cookie i stjärten
4. anna posar.
VÅR DAG.
NU. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0