blocparty

Åh vilken dag. Jag är helt slut. Mina ben värker .
UF-mässan gick skitbra, jävligt givande dag. Vi är nöjda som tusan, men har även lärt oss av våra misstag, så på nolia är det vi som är bäst.
Och morfar, självklart delar vi på vinsten!
Not :)

Som vanligt, så råkade jag somna när jag kom hem från skolan så därför kommer jag vara pigg någon timme framöver men ska tvinga mig själv att sova nu.

Imorgon är det sista skoldagen för veckan, för på fredag är jag ledig, då drar jag till östersund för att fira min fina moster som fyller år! Så eftersom jag blir borta hela helgen så följer jag med anna och sb på deras träning imorgon, sedan går vi på dinos och käkar. Kommer bli mys.

Saknar min mamma också. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0