hohohohohohost

Åhå vilken bra dag! Nu är jag äntligen klar med alla redovisningar och allt plugg. Fick g på matteprovet också.
Hela eftermiddagen har bara varit lite mysko och knepig, men sjukt rolig. HAHA speciellt johannas "hohohohohohohost". Vi hade lite av matkrig i cafét och magnus kastade ost på mig, så johanna började skratta hohohoho och avslutade med ost, medans hon pekade på mig. så jävla kul haha.

Efter skolan åkte jag och anna till henne och sov först några minuter sedan bakade vi små fina rosa muffins, nästan som cupcakes. Jag tycker faktiskt inte att dom var så äckliga!!!!

Nu är jag i alla fall hemma och snart kommer anna till mig och spenderar natten med mig. För vi börjar halv 1 imorgon, tjalalala vad skönt.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0