julafton

Okej. Mina bröder anlände precis till vårat vackra hus här i Allsta. Och jag var lite säker på att johan hade glömt kööömran som jag skulle få, en nikon d60, men det hade han inte!!! Jag är överlycklig. Tänkte skriva "känner mig som ett barn på julafton", men kom på att jag är ju ett barn. Och det är julafton. Kanske ganska bra beskrivning då.

Jag bara ler. Och jag älskar att mina stora bästa bröder är hemma!!

Nu ska jag älska lite med min nya kamera sedan ska vi sova.
Godnatt önskar jag och min fina d60. Puss



Kommentarer
Postat av: Gabbis

Jag köpte en D60 för mina julklappspengar! Den äääger juh ! <33

Men du bli vän med mig på bdb. Puss:* <3

2009-01-10 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0