MGMT

Jag äääär dålig, jag vet. Som aldrig uppdaterar. Men jag vet inte, jag tror inte jag har tid, Har fan inte ens tid att läsa alla bloggar och det BRUKAR jag ta mig tid till.

Var ju som sagt i stockholm igår, skitbra dag!! Dock lite stressigt på slutet, he-heee? Men det var bra, och det vart mycket shopping. T.o.m resan dit och hem var rolig, men jag menar det kan ju inte bli annat än roligt med mig och anna i samma bil.

Idag har jag jobbat. Har varit vaken sedan 20 över 6 imorse!!!!!!! Fattar ni eller?!?!?! Och plus att jag och anna har varit på stan och birsta till halv 9 ikväll. Helt sjukt, fattar inte hur jag orkade. Så vart lite shopping idag också, tills jag märkte att bankjäveln eller vem fan det är, har tagit 500 av mig. Mina sista pengaaaaar, buhu. Jag ville grina och dö.

Imorgon blir det jobb igen och sedan försöka sova i bra tid så jag är utvilad på onsdag, nyåååår wiho.
Kommer bli skitbra!! Med mina bästa.





På teven säger dom att kärlek finns runt omkring oss
och astronauterna kan känna det långt bort
Men kärlek har svikit mig allt för många gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0