NYÅR

Ja nu jävlar är det nyår! Och jag lovar att det här kommer bli det bästa nyåret någonsin.
Fast jag ska inte ha för höga förväntningar.

Är i skrivande stund hos SB med alla goa brudar, anna, rebecka, carro, erica och emma. Och lilla SB såklart!! Fast saknar emmsi :( Hoppas du har kul i lidköping babe. Tänker på dig!!
Kom hit klockan 11 och åkte pulka och tefat och allt var det var och myste på.
Blir världens mysigaste kväll nu med 3rätters och spel och allt, funnyyy. Vid 12slaget blir det hamnen.

Nu ska jag ta och kamma mig (ironi) och sätta lite fart. Annars vet vi ju hur det brukar bli.

GOTT NYTT ÅR ALLA OCH TA DET LUGNT IKVÄLL.
PUSS
Slänger in någon liten årsresumé imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0