östersund

Yes, har nyss vaknat upp i östersund.
Vill först och främst säga grattis till min fina moster som fyllde år igår, 20 härliga år!!!! ;)

Igårkväll var jag på klassfest med jocke och hans klass, riktigt rolig kväll!
Nu har jag precis legat och myst med mamma moster och ferdinand i sängen, DET FINNS INGEN MYSIGARE HUND.
Anna, jag lovar. Och Anna jag saknar dig med, JAG HÅLLER PÅ DÖÖÖR.
Och alla andra fina tjejer. Vi umgås way to much om vi hålla på sakna varandra efter en dag ;)

Nu ska jag fika sedan hörde jag något om en promenad in till stan.
Fin lördag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR JU FÖR GOOOOO.....KRAM FRÅN 20TAGGAREN

2008-12-14 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0