sb 17 år

Välkommen till klubben, Sandra. Nu är du äntligen 17 år!! Wiho. Bara ett år till 18-årsdagen.
Ikväll så överraskade vi sandra med hela köret, ögonbindel och allt. Tog henne till älvrinken i matfors, där vi hade satt upp ljus runt hela planen, och sedan åkte vi skridskor hela kvällen, för att sedan gå hem till emma där vi fikade, sjöng och sandra fick öppna pressisar.
Riktigt mysig kväll.

Och moster, jag vet att jag borde uppdatera med bilder nu när jag har min grymma kamera, men jag får ta igen allt imorgon. Hoppas du kan vänta.

Ska kika på the hills nu, sen lär jag ju sova.
Imorgon är det lördag och då ska jag vara med anna (endast för att få spela gh!!!!)
På söndag åker vi till stockholm. ruuuuligt.
Godnatt och puss. Och GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SANDRA! <3


Kommentarer
Postat av: anna

ÅH VAD ROLIGT ATT DU VILL VARA MED MIG :D jag skiter i om du nyttjar mig för GH, JAG VILL VA MED DIG ÄNDÅ!!!!!

2008-12-27 @ 01:45:05
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: SB

jag känner mig riktigt välkommen i klubben=D=D det känns gött! TACK GUMMAN,bäst bäst bäst<3333

2008-12-27 @ 01:52:50
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0