skolan

Fan vad jag börjar uppskatta boken "The Secret" nu. Perfekt. Intalade mig själv både igår och imorse att det skulle bli en bra dag, och det har det varit! Förutom att jag klämde fingret i dörren....och brände alla rostade imorse... Men asch, lika glad för det är jag.

Sitter alltså på skolan nu i vårt mysiga café med ljus tända och mysig julmusik. Peppar inför svenska nationella, muntliga. Känner mig riktigt pepp och vill bara göra det. TACK FÖR PEPPNINGEN MAMMA!

N'är skolan är slut så kommer mamma och hämtar mig och anna och tar en tur i nybilen. Sedan ska jag och cookie hem till mig och plugga arslet av oss. SNAAART är det slut på allt plugg, fyfan vad härligt.

Julkänslan håller i sig fortfarande. Fint.
Önska mig lycka till!
PUSS

här kommer ett smakprov på vad ni har att vänta er ikväll.
då uppdaterar jag om helgen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så stolt över dig !

2008-12-01 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0