two can keep a secret, if one is dead

Jahapp då var väl julen över då, i stort sett.

Min julafton var uuuunderbar, firad med mina närmsta och fina julklappar. Fick mycket roligt, så som kameraväska till nykööömran (min kärlek), MONEY, presentkort, världens bästa hårfön, underkläder, presentkort på massage, och massa roligt.

Juldagen var också riktigt trevlig. Hade mysigt.
Och nu är det annandag jul. Kommer inte på något roligt med denna dag förutom att POFFEN fyller år!
Grattis!!

Nu tjöötar mamma på mig att spela alias med dom, får väl offra mig.
Stockholm på söndag, wiho.

Puss


Och när jag tänker efter, såhär långt efter, så kan jag se hur fel det blev.
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det.


Kommentarer
Postat av: Poffen

Hjärtligt tack för att det blev liiiite roligt i alla fall!

Tack också för en trevlig julhelg!

2008-12-27 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0