wild flowers

Äsch, jag är sämst. Är en hejare på att lova saker som jag sedan inte håller, t.ex att jag skulle bildbomba idag, men nej. Och jag kan inte skylla på att jag haft mycket att göra, för jag gick runt i min sovtröja till klockan 6 ikväll! Mysigt.

Sitter just nu på min jävligt osköna datastol och bråkar med min dator som vägrar att bränna en skivjävel!!
Om 6 timmar rullar vi mot el stockholmo, jag anna och johan. Ska shååååppa. Och johan ska plocka upp 2 kompisar.
Kommer bli great.

Min kväll spenderades hos cookiejävel, vi spelade guitar hero hela kvällen, battlade tills mina strumpbyxor gick sönder.
Nej, nu måste jag hoppa i säng, så jag kommer upp imorgon!
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0