YES

Klaaaaaaaaaaar. Eller, jag var klar 10 över 2, men ändå. Gick faktiskt riktigt bra och fick mycket bra kommentarer efter som gjorde gott. Känns så jävla skönt att ha det gjort. Ni anar inte.

När mamma kom och hämtade oss åkte vi på ica och köpte gofika för att fira.
Är nu hemma hos mig med anna men hon ligger och sover bredvid mig. HAHA för 5 minuter sedan satt jag jättekoncentrerad och pluggade och hon satt och störde mig med roliga röster. Och nu 5 minuter senare så har hon slocknat haha.

Är i alla fall klar med rapporten och manuset inför info&layout redovisningen imorgon.
Bara matten kvar nu. Det kommer gå galant.

Nu ska jag hoppa på anna.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0