all the people rushing by, by, by

Ahhhhhhhhhhh.... Så känner jag mig. Typ som när man sitter på sängkanten och precis när man lägger sig ner, för att sova, så känner man den här lättnaden "ahhhhh". Ja just så.
Idag var vi på noliamässan med skolan, helt ok, bättre än att sitta framför burken (hahaha) hela dagen.
Efter det så hade vi ph och sammanställde våran dag. Malin kom till skolan och när vi slutat så drog vi och tränade på jocks, ja just det, vi har tagit tag i det där nu, IGEN =)

Så här sitter jag och är jävligt trött. Tog nyss ett bad och somnade. Det kan bero på två saker. La mig ganska sent igår, vaknade imorse (trodde jag), var pigg, gick ner och kissade och gick upp igen och klädde på mig, satt och stirrade ett tag och tänkte "fan vad mörkt det är, hur mycket är klockan egentligen?", tar upp mobilen och där står det 04.31. "DRA ÅT HELVETE" var min nästa tanke, för där satt jag påklädd och pigg. Men la mig ner och efter många om och men så somnade jag igen och vaknade halv 8 trött som ett SVIN. Och plus att vi tränade idag.
Ja, jag är helt enkelt trött. Enkelt.
Sover inte hos bror ikväll heller, det blir imorgon istället.


Snarkkkkkk, godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0