bell X1

Hallo.
Vart inge bloggande igår, trots all tid jag hade, eftersom jag var hemma. Men jag hade inte lust helt enkelt.
Mår fortfarande inge bra, leder värker och mår illa. Lite jobbigt faktiskt.

Så nu ska jag faktiskt släpa arslet ur soffan för att packa ihop lite kläder. Mamma kommer hem snart och då far vi upp till östersund, men dock bara en natt kommer hem imorgon. Och tja.. det är väl så min helg kommer se ut, med tanke på att jag är sjuk så lär det inte bli så mycket annat än ta det lugnt.

men... packa var det!
ha en trevlig helg. ciao.


And then I'll shine for you. Then I'll burn for you.
Then I can shine for you. That's what I'll do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0