Bon iver, and i told you to be kind

TJOSAN I TROSAN!
Kände mig sådär lite lustig och drog till med en jävla start... Äsch.
Imorse när jag vaknade ville jag skjuta mig själv, SÅ trött var jag. Men jag gick upp och valde att hoppa över självmordet. På skolan hade vi engelska och jag hade mitt tal idag som jag egentligen skulle haft fredag efter lovet, och det är så jävla skönt att ha det gjort. Sedan hade vi webbdesign, vi jobbade in rasten och fick sluta halv 3. Mycket värt på vår skola.

Så nu sitter jag i östersund, efter mycket åkande hit och dit så kom vi iväg tillslut. Jag tryckte i mig en hel subwaymacka innan vi åkte och nu har jag precis ätit igen, jag håller på spricka!
Så, ikväll blir det bara deg här hos m&m, jocke kunde t o m pallra sitt arlse hit :) Imorgon åker vi till frösön och äter middag och hälsar på lill(?)vovven.

Nu ska jag göra en grej, har ni tur så får ni se sen. Pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0