can you give me solid ground?

Yesyes... nu är jag hemma :)
Jag är riktigt riktigt trött, trots att jag sov lite hos anna förut. Så strax ska jag pallra mig neråt, för jag är så snäll och lånar ut rummet till brorsan & hans kompis, som ska datanörda, medans jag sover i mammas säng.
Imorgon är det school, och jag har en känsla av att resten av veckan kommer gå riktigt fort.

På torsdag är det alla hjärtans dag som alla vet. Det är en mysig dag och borde spenderas med mina mysigaste, alltså anna och sandra, och emma också kanske!:) Men först ska jag käka mys med mamma som kommer hem då också. Mmm, längtar. Och sedan blir det spa hos antingen sandra eller anna. Kanondag.
Godnatt nu, puss

And I, I wont make the same mistakes I used to make

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0