Cause you give me something

Det är verkligen lätt att skjuta upp saker och ting.
Som exempel:
- föna håret (jag kunde gjort det direkt när jag kom hem)
- packa (jag kunde gjort det innan jag åkte till anna då jag hade gott om tid)
- städa rummet (samma sak som ovan)
Ja och det var bara några av sakerna! Hade det inte varit lika lätt upp saker och ting så hade vi nog levt ett mycket bättre liv, eller vad tror ni?

Nog om det, jag pallrade mig ner till anna förut, eller bilen gjorde. Där stod en påklädd anna med pannlampan i högsta högg och vi tog en promenad. Dock var det så jävla kallt, så den blev inte långvarig.
Innan jag åkte hem tog vi oss ett litet bubbelbad också, som var mycket skönt=)

I namnsdagspresent av mamma fick jag en bok! Yes. Det bästa jag vet är att ligga och läsa innan jag somnar. Se där, nu vet ni det också. Måste faktiskt berätta att jag fick lite falska förhoppningar om vad presenten kunde vara... Och dom som inte känner till mina och annas falska förhoppningar tycker nog inte att det är så roligt. Men i alla fall så började jag fantisera om att mamma hade köpt en kattunge till mig. Och ja, jag fantiserade så mycket att det till slut vart verkligt och det resulterade i att jag vart lite ledsen när jag gick ut i bilen och inte hittade någon kisse=)

Men NU: packa, torka håret, läsa, sova.
Godnattpuss

Kommentarer
Postat av: Fridah

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- http://fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_det_kan_inte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-28 @ 22:50:18
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Hannah

jag är typ mästaren på att skjuta upp saker, haha xD

Om du tycker om min blogg, rösta gärna på mig till vinnare i sveriges största bloggtävling! tävlingen finns på min blogg :)

Ha en trevlig kväll!

2008-02-28 @ 22:51:55
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0