E N T O U R A G E

Hola!
Jag ska börja med att berätta att idag gick jag från jätteledsen till överlycklig. Det började såhär....
Jag och Johan sitter i bilen och pratar entourage. Jag berättar att i avsnittet jag såg sist så blir Ari sparkad av Vince. Då berättar johan, och bara för att få det ordagrant: "Ja, det är sämst nu ju, för Ari försvinner från serien." Jag: v a ? ! Jag vart ledsen, förtvivlad, & helt mållös. Johan: "Ja han ska börja satsa på filmer nu istället."
Igår när jag gick och la mig så låg jag fan och tänkte på det i 1 timma!!! Jag tänkte att jag skulle sluta kolla på det, för Ari är min idol, det är han som gör hela jävla entourage. Somnade för att vakna imorse och tänkte på det ännu mer.
Idag när Johan hämtade mig hos anna så säger jag: Alltså ärligt Johan, lovar du och svär att Ari försvinner från serien?" Johan: "HAHA nääe jag skoja bara!!!!!!!!". Johan = jättenöjd. Maria = AS SUR OCH ÖVERLYCKLIG.
Vilket as till bror man har ibland. Han töjer både ut mina mössar och gör mig skitledsen.

Jag ska avsluta med:
Kings of Leon - California waiting
The Killers - Mr Brightside
Bell X1 - Rocky took a lover
ÄLSKAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0