even the best fall down sometimes

Åhhhhh, vad trött jag är. Dagen har varit lång men rolig!
Började med morgonrutinen som jag inte orkar dra igen, för den finns i inlägget nedanför =) Skolan hela dagen, endast matte & idrott som vi hade på prolympia, mötte 9orna där, haha vilket skämt det var. men dock kul!
Efter det så åkte jag och anna ner på stan och satte oss på donken och väntade på sandra & malin i hundra år, kändes det som. Pratade lite och så. Jag och anna åkte för omväxlingens skull hem till anna idag, började med att ta en promenad och sedan hem till henne igen och badade bubbelbad. Dock så råkade vi ut för en smärre olycka som ledde til att vi fick bubbla två gånger.
Idag har jag och anna varit med varandra varenda sekund & minut sedan klockan 8 imorse. Slå det?
Ärligt, varenda minut & sekund. Vi har inte ens gått på toa ensamma. =) Coolt tycker jag.

(johan är min bror)
Johan säger:
ingen möjlighet att få sova på ditt rum inatt?
Johan säger:
ingen möjlighet i världen?
mariatn.blogg.se säger:
nee ALDRIG
mariatn.blogg.se säger:
jag lovar aldrig
mariatn.blogg.se säger:
jag har så jävla ont i ryggen sen mammas säng inatt
Johan säger:
varför. Berätta hur du känner.
Johan säger:
Min säng då?
Johan säger:
skönt att sova nere ändå ju.
mariatn.blogg.se säger:
men haha neee jag vill så jävla gärna sova i min säng , du fattar inte hur mycket jag längtat efter det hela hela dan
Johan säger:
Går det att muta dig på något sätt?
mariatn.blogg.se säger:
nej tyvärr
Johan säger:
vore jättesnällt av dig.
Johan säger:
Om man fick
mariatn.blogg.se säger:
MNE SLUTA
Johan säger:
om jag bäddar ordning och gör det mysigt på mitt rum då?
Johan säger:
städar ihop och gör snyggt liksom
mariatn.blogg.se säger:
ska tänka på saken ett tag..

NU ÄR JAG SÅHÄÄÄÄÄÄÄR TRÖTT. ärligt det tar verkligen på krafterna att bubbla haha.
Imorgon är det äntligen fredag! :)
Men nu blir det sängen, har dock inte bestämt mig än om det blir johans eller min =) haha.

Hejdå!
Anna, hörs på telefon om 8 timmar och syns om 8 timmar och 10 minuter :D haha



Kommentarer
Postat av: linn

du glömde nämna att du träffade världens bästa linn på donken!!!

2008-02-07 @ 23:58:20
URL: http://estefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0