even the wrong words seem to rhyme

Kära bloggen.. Va? haha.
Idag har jag varit på skolan och dagen gick relativt fort, vilket var skönt. Och att vi har världens sjukaste klass gör saken bara bättre :)
Efter skolan så åkte jag och anna till matfors, för att träffa upp malin & sandra. Sandra & Anna hade innebandyträning som jag och mala kollade på, emma kom också! efter det så tog vi en pizza på spice, satt mycket fint.
Efter lite vel så bestämde vi oss för att stanna och kolla på en innebandymatch, haha några roliga stunder hade vi, gotjejerna!!! Jag och anna tog 20 över 9 bussen hem och här sitter jag nu, jag är väldig trött och funderar starkt på att gå och lägga mig & få en god natts sömn.

Imorgon blir det träning med anna och malin, och på kvällen blir det mys hos malapala :) Ska bli riktigt mysigt.
Och jag älskar livet. Om jag nån gång får en chans så ska jag kyssa livet. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0