go to rehab

i said no no no...
Amy Winehouse, blandade åsiktet om henne. Bra men näe....

Sååå.. glest med uppdatering, men jag har inte riktigt orken. Men här sitter jag.
Idag har jag varit på skolan, fick sluta 2 och då åkte jag hem och tog 2 ½ timmar välbehövd sömn.
Pappa kom hem och lagade mat sedan skjutsade han ner mig till anna. Det besöket var trevligt, NU KÖR VI ANNA haha.

Igårkväll såg jag en film med m&p och johan. Alvin & the chipmunks. Typ bästa filmen jag sett på länge. Det var en helt vanlig film, med tre animerade ekorrar i, haha blev helt chockad, eftersom det var JOHAN som rekommenderade den=)
Och på tal om film, jag tittar faktiskt inte så mycket på film längre. Förut kollade jag jämt, hyrde film varje helg, men jag har kommit fram till att filmer är så förutsägbara. Man vet alltid hur det slutar ju. Därför är det roligare med serier, exempelvis entourage, åhh jag är äckligt kär.

Imorgon är det skola, sedan ska jag och anna träna på jocks, och på kvällen ska jag sova hos brollan. Mysigt värre.
Fan, nu när jag skrev brollan så kom jag och tänka på min kanin som är död :( R.I.P brollan <3

Nu ska jag fortsätta kolla på entourage & sedan sova.
Godnattpuss

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0