hemma

Linn verkade uppskatta mitt lilla inlägg tidigare idag, och vilken tur=)
NU är jag hemma, eller alltså jag har ju varit det i stort sett hela kvällen, men.
Har varit in hos ludde ikväll som fyllde hela 3 år :) Tiden går fort... Känns som det var igår dom flyttade hit=)
Idag kom mina två böcker också som mamma beställt. Väninnan och storlek 37 av denise rudberg. Har läst 3 av hennes tidigare böcker, hon är grym. Så ikväll ska jag bara krypa upp i sängen och läsa (i väntat på att få återstående entourageavsnitt) fan va mys. Är så trött.

Var nyss ut och gick med lisa som är här. Fan va vild hon är alltså, helt tooolig =)
Det var nog allt, nu blir det mys. Ciao :)

jag och lisa!
image53


Even the best fall down sometimes, even the stars refuse to shine

Kommentarer
Postat av: linn

DET GJORDE JAG!!!

2008-02-08 @ 23:02:50
URL: http://estefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0