i don't wanna get bored

Hej!
Idag är det en bra dag. Helt enkelt.
Det är fettisdagen, men jag har inte ätit någon semla, men däremot en krämbulle, mycket godare enligt mig=)
På skolan idag har vi haft programhantering & webbdesign, dagen har flytit, så skönt.
Efter skolan så gick jag och anna hem till mig och lökade lite, sedan lagade vi överraskningsmiddag åt min pappa, haha vi var grymma och det var jättegott. Efter det så tog vi en promenad as always. Riktigt skönt, men jag är ganska trött nu, ärligt.

Annas snälla bror anton kom förbi med två entourage avsnitt som jag sakande, för att kunna fortsätta kolla på säsong 3, och det var kung & jättesnällt. jag älskar entourage av hela mitt hjärta. min kväll var helt plötsligt räddad.
som ni säkert kunde lista ut själva så kollar jag på det nu =)

en sak som jag har tänkt på. när jag var liten så ville jag ha mina rostade mackor så jättejättejättebrända så att det nästan var svart på dom & idag vill jag ha dom jättelite rostade, så dom nästan är vitare än snön. allt förändras. det var nog det jag ville komma fram till. ganska kul att tänka på.

entourage kallar, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0