i'll burn for you

Blää vad trött jag är...
Har haft såna sömnsvårigheter hela veckan och ärligt talat är jag lite rädd för att gå och lägga mig. För det värsta som finns det är verkligen när man ligger där och inte kan sova. Flera timmar kan jag ligga utan att somna. Jag hatar det.
Så därför väljer jag att sitta här tills jag inte kan hålla ögonen öppna.

Ikväll har jag varit riktigt flitig! trodde jag ja... Näe jag har mest slappat. Har sytt in ett par jeans, det har jag gjort. Och just nu sitter jag och kollar på andra avenyn. Sjukt bra.

Imorgon är det skola. Känns helt okej, var ju inte där på nästan hela veckan nu i veckan så man längtar nog lite.
Efter skolan så följer anna med mig på ett litet ärende och sedan blir det en liten promenad och sedan chill hos någon av oss i think. En bra måndag, helt enkelt.

Nu ska jag skära klart mitt blodröda och blanka äpple som är underbart gott och sedan kolla klart på aa.
Ha en bra natt, ni som är vakna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0