i'll shine for you

HALLÅ!
Idag är jag glad & glad faktiskt. Dock lite trött faktiskt.
Dagen började med att anna väckte mig med ett telefonsamtal och en halvtimma senare så var jag på plats hos henne. Vi tog en promenad som var väldigt skönt och sedan tillbaka till anna där ett uppvärmt bubbelbad stod och väntade på oss. Sjukt skönt var det, riktigt trött nu efter. Och resten av eftermiddagen så låg vi mest och peppade håkan och kollade lite på en sida som trycker på t-shirtar. Så förmodligen kommer vi trycka en liten t-shirt med han på, hur nice som helst.

Nu har jag nyss avnjutit en pizza såhär på söndagskvällen, så jävla gott var det om ni undrar.
Under kvällen tänkte jag hinna med att plugga, städa rummet och kolla på Andra avenyn, kung som tusan.

Nu däremot blir det entourage=)
hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0