it can hurt, but won't kill me

Jag har kommit fram till att det är sjukt jobbigt att sitta och skriva hela dagen lång, såhär på kvällskvisten då man glömt bort HELA dagen..
Vaknade iaf upp imorse av en katt i ansiktet, riktigt myyys.
Skolan började med nkprov, gick bra, sedan hade vi matte & för ovanlighetens skull så var jag och anna flitiga.
Hade idrott idag också, stavgång, till SIDSJÖN!! Men som tur var så fick jag och anna träna på jocks istället, där det blev ett riktigt svettigt pass.
Ikväll kom mamma hem också & jag städade och gjorde fint till henne. Notera det ibland är det ett helvete att bara bo med pappa och johan på veckorna, GRISJÄVLAR. =)
Just nu sitter jag här, har nyss badat och är lite trött...

Roligast idag
Anna - MEN ÄRLIGT DÅ MARIA, VISST VAR HAN SNYGG?!
Jag (suckar lite och ser drömmande ut) - Ärligt anna, han var den snyggaste kakan på länge!
HAHAHA, ÄR DET BARA VI SOM HAR SÅN HUMOR OCH SKRATTAR ÅT SÅNT?!??!

Och vet ni? Imorgon är det fredag, lalala. Som jag har längtat till helgen.
Men veckan har faktiskt gått riktigt fort, som tur är.

Nu ska jag gå, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0