it's friday, i'm in love

Ja hallooo.. Ingen uppdatering på heeela dygnet, men äh vem bryr sig?
Idag när jag vaknade så njöt jag så jävla mycket, jag bara vände och vred på mig i hela sängen för att verkligen få känna av att jag kunde sova hur länge jag ville!!
Ryckte upp mig och packade lite grejer för att sedan ta bussen till stan där jag träffade upp malin, vi skulle träna, men vi ORKADE inte hahaha, latisar=) Tog istället bussen hem till henne (vi kunde ha gått HAHA) och myste, gjorde världens godaste maränger med choklad på mmmm.. Sandra rullade in, sedan rebecka, sen marre och sista emma! Anna var inte med och jag saknade henne hela kvällen så det gjorde ont i hjärtat. Vi som var där käkade iaf, sjöng singstar och hade allmänt mysigt.
Nu sitter jag här hemma och funderar på att sova, är jobbigt trött.
Känner också att jag måste kolla på andra avenyn med tanke på att jag inte har sett på två söndagar, alltså 6 avsnitt !!! Kors i taket.
Tröttt......snark...zzzz. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: anna

HAHA =D gullhöna, miss you toC: But tomorrow we will se each other C: HAHA

2008-02-24 @ 00:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0