jag tror jag måste lämna allt bakom mig igen

NEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade skrivit ett grymt inlägg, som hade stått och spunnit sedan klockan 6 insåg jag när jag satte mig här för 5 minuter sen. Skrev klart inlägget och tryckte på publicera, märkte då att jag var utloggad och loggade in och inlägget var borta :(
En snabbare version av min dag:
Jag vaknade. Körde min och annas morgonrutin som består av: Hon ringer mig 20 i 8- jag svara tjääjjna - hon säger "jag kommer till dig snart" - hon dyker upp på min bro 10 i 8 - jag öppnar dörren med en ful min - hon går in med skorna på och lägger sig i fåtöljen - jag plattar håret och anna kollar/sover - skjutsen till skolan ringer (alltså isabelle, eller så åker vi med pappa) - det bär av till skolan. En riktigt mysig rutin som jag gillar.

Kanon dag idag förövrigt. Det regnade, men glada var vi än då. Även här har vi en liten rutin. Tar bussen hem till mig - duschar/badar - pappa kommer hem & vi äter - vi går ut och går - anna åker hem när vi kommer tillbaka - jag sitter här. Ännu en rutin som jag trivs med.

Roligast idag var när vi gick hem från bussen. Vi hittade en spark i diket som var helt sönder, höll på ramla ihop typ=) Så vi tog upp den och åkte på den hem! Efter några vurpor var vi hemma välbehållna. Dock lite blöta=) Hur kul som helst.

En till sak som jag skrev i förra inlägget: Längtar efter mamma.
Men nu blir det en dusch och sedan städdags, så mamma är glad när hon kommer hem=)
Slänger nog in ett inlägg senare.. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjenare bruden! Du är flitig bloggare du, gött :) hur är läget annars då? funkar skolan bra?! Verkar som du trivs med livet iaf! Take care, kram Hanna.

2008-02-06 @ 21:10:07
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: linn

HEJ MARIA :D

2008-02-07 @ 20:21:22
URL: http://mylifeaslinnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0