mysmys

Åhhh,helt slut. Egentligen orkar jag inte ens skriva det här inlägget, men jag gör det ändå.
Dagen började med idrott som var så jävla jobbig men rolig! Sedan tog jag och anna en liten rundtur i sundsvall, HAHA. Halv 1 hade vi matte. Och ikväll så har jag varit hos sandra med henne och anna och vi har bastat och gjort en uppfräschning av hela hela kroppen, känns grymt skönt. Så ni kan ju tänka er nu, träningsverk plus trött i hjärnan av all matte plus bastu = HUR TRÖTT SOM HELST.
Men imorgon är det min favoritdag, fredag! Känns som det var igår jag skrev att det var fredag, för den här veckan har gått så sjukt snabbt, och det tackar vi Gud för.
Jag är ledsen men min kropp sviker mig nu, jag orkar inte ens sitta på stolen!
Sov gott, pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0