one by one

Idag är jag trööööött..... Jag har en känsla av att jag kommer sova tidigt ikväll!
Såå.. idag har det inte hänt något speciellt egentligen, förutom att vi fick strömavbrott på skolan när jag och anna var på toa, HAHA. Det var riktigt kul. Vi fick sluta då och när vi gick ner till mojo så var det strömavbrott där också. Ännu mer kul. Skolan har varit skön, på POFlektionen så fick vi se coach carter, grym film. Och på webbdesign så fick vi lära oss adobe illustrator.

Imorgon har vi flyttat idrott tills på morgonen, kl 9. Klockan 10 så är idrotten slut och då ska vi egentligen ha matte halv 1. Men eftersom jag anna amanda och isa är så grymma och ligger före alla, så behöver vi förhoppningsvis inte gå på matten imorgon, vilket betyder att det blir en kort dag! Jag längtar efter mamma också & längtar tills du kommer hem imorgon.

Kvällen till ära ska fortsättas med entourage och storlek 37. Snart ska jag sova.
Ha en trevlig kväll, pusshejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0