på skolan

Måste börja detta inlägg med en grej, eftersom jag fick klagomål från en viss läsare...
IGÅR TRÄFFADE JAG BÄSTA LINN PÅ DONKEN!

Nu sitter jag i alla fall på skolan och har webbdesign, riktigt kul. Är klar med uppgiften och väntar på att alla andra ska bli klara, så vi får gå=)
Igår var jag så sjukt trött när jag gick och la mig så jag kommer knappt ihåg att jag la mig ens!
Imorse ville jag bara dö, eller iaf dra huvet över täcket och somna om, så sjukt trött.
Magen kurrar som ett as också, så jävla hungrig.
Ikväll kommer mamma hem!

Nu ska jag spela lite, hejs!
Förresten för er som vill veta: jag och anna träffades inte efter 8 timmar ,hon tog en liten sovmorgon.
HAHAHA.


Kommentarer
Postat av: linn

TACK (L)(L)(L) *HEHEHE*

2008-02-08 @ 14:37:10
URL: http://estefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0