rocky took a lover

TJahaaa.
Just nu sitter det en maria med krossat hjärtat här. Det är en grej som har krossat mitt hjärta..
MEN, missuppfatta mig inte. Jag har inte fått mitt hjärta krossat så att jag är ledsen.. Eller om man ser det så så är jag nog lite rörd.
ENTOUFUCKINGJÄVLARAGE krossar mitt hjärta. Jag har suttit nu hela kvällen och sett halva jävla säsong 3, och jag vet inte vad jag ska göra för det är så sjukt bra. om ni har inte har sett, KOLLA! Det kommer vara det bästa ni gör i ert liv.

Men back to reality. Åkte ju som sagt till östersund igår, blev god mat hemma hos m&m och sedan en tur till statoil med kussen och hans kompis. Resten av kvällen satt jag och mamma och spanade utlandsresor.. tjoho.
Klockan 12 så stängde jag av datorn och skulle sova, var jättetrött.. 2 timmar senare så ligger jag fortfarande vaken med djupa tankar och ett illamående som jag trodde skulle bli min dö. Somnar nog inte förrän klockan halv 3. Inge konstigt med det, tänker ni. Klockan SEX vaknar jag och är........ PIGG. Nu ser ni det konstiga va? Jag, Maria Nääs, vaknar klockan 6 på en LÖRDAG, då jag vanligtvis brukar vakna ungefär 1. Ja det var väl det.

Klockan 12.18 gick mitt och mammas tåg hem till kära sundsvall. Såå.. under kvällen har jag ätit gott, och vi har dessutom börjat kolla efter kattunge nu, eftersom min brors katt aldrig vill bli på smällen, så vi håller ögonen öppna=) Och just nu är jag väldigt trött ,det förstår ni va?=)

Imorgon blir det nog lite motion med anna och sedan ska vi bada i hennes jävla grymma underbara bubbelpool som vi väntat på att få göra hela jävla veckan=) Så jag ska sova nu, så det blir söndag nån gång! (hehe, anna ska jag vara med dig hela veckan?) HAHA.

Nu ska jag sova. Godnattciao.


image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0